Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Tułowicach

49-130 Tułowice

Porcelanowa 21

Tel: (77) 460-01-33

Przejdź do strony głównej

Czwartek, 28 marca 2024

Zapytanie cenowe - zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Gminnego Zespołu Szkół w Tułowicach

 

Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro

 

1. Zamawiający

Gminny Zespół szkół w Tułowicach

ul. Gen. Świerczewskiego 21

49-130 Tułowice

Tel. 77/4600133

e-mail:                 ksiegowoscgzs@wp.pl

2. Tryb udzielania zamówienia

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.

2. W toku postępowania Zamawiający wysyła zapytanie ofertowe do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców danego zamówienia równocześnie. Nadto Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej oraz w swojej siedzibie przedmiotowe zapytanie ofertowe.

3. Za wystarczające dla zachowania zasady konkurencyjności uznaje się otrzymanie co najmniej jednej oferty.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Gminnego Zespołu Szkół w Tułowicach. Ilość zamówionych produktów została wskazana w formularzu cenowym – załącznik nr 1-7.  Ilości wskazane w załączniku nr 1-7 do formularza ofertowo-cenowego są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych na pakietach.

Dostawy odbywać się będą na podstawie zamówienia złożonego telefonicznie, przez Zamawiającego
z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem w godzinach 6:00 do 8:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia.

Dostawy realizowane są na koszt i ryzyko dostawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Upoważnieni pracownicy będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także sprawdzenia zgodności cen z „Formularzem cenowym”.

 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny zgodne są z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu.

Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.

Dostarczone produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w charakterystycznych dla nich obowiązujących normach – między innymi powinny być dokładnie oznakowane, posiadać dokładną nazwę, termin przydatności do spożycia oraz numer partii produkcyjnej nadany przez producenta
i będą odpowiadały przepisom ustawy z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(Dz. U. nr 171 poz. 1225 z późn. zm.).

W przypadku stwierdzenia dostawy produktu o nienależytej jakości Wykonawca zobowiązuje
się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego.

Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrzenia Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy.

Mrożonki mają być dostarczone w formie nie rozmrożonej.

Zapłata należności nastąpi
w terminie 14 dni od wystawienia faktury przez Dostawcę.

4. Termin realizacji zamówienia: od 01. 09.2017r. do 30.06.2018r Dostawa zamówionego towaru odbywać się będzie sukcesywnie składanym przez Zamawiającego zgodnie z organizacją roku szkolnego 2017/2018 oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego z przerwami w nauce w dni ustawowo wyznaczone jako wolne od zajęć szkolnych.  Termin realizacji dostawy artykułów spożywczych może przedłużyć się na czas wakacji.

5. Dodatkowe informacje na temat przedmiotu zamówienia można uzyskać
pod numerem telefonu 512 514 002 p. Anna Drążek

6. Wykonawcy biorcy udział w niniejszym postępowaniu powinni złożyć ofertę cenową na wykonanie wyżej wymienionego przedmiotu zamówienia według załączonego wzoru oferty z podziałem
na poszczególne pakiety.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dostawę artykułów spożywczych, szczegółowy opis zapytania ofertowego stanowią formularze 1-7.

6. Kryteria wyboru oferty:

- najniższa cena brutto

7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć do sekretariatu szkoły w Gminnym Zespole Szkół w Tułowicach. Formularz zapytania ofertowego można przekazać:

-              w formie pisemnej osobiście lub listownie. Ofertę należy umieścić w zaklejonej kopercie następująco opisanej: nadawca, adresat, nazwa zadania

8. Miejsce i termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia 28 lipca 2017 r. do godz. 900
  w  sekretariacie Gminnego Zespołu Szkół w Tułowicach.

9. Informacje dotyczące zawarcia umowy. W terminie 10 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą
w postępowaniu, jest zobowiązany do podpisania umowy. Umowa musi zawierać w swojej treści wszystkie elementy oferty Wykonawcy.

Załączniki

Brak załączników

Metryczka

Wytworzono:2017-06-26 00:00przez: Maciej Sadłoń
Opublikowano:2017-06-26 00:00przez: Maciej Sadłoń
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Tułowicach
Odwiedziny:2852

  • Brak wpisów.